Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

RHK-cupen 2014 - Deltävling 4 - Nostalgia Racingdays

Startat av David Hagman, 03 maj 2014, 12:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

David Hagman



Här diskuterar vi Nostalgia Racingdays 2014.

Information kring tävlingen finns att tillgå på: http://www.rhkswe.org/tavlingar/

UffeS

Hej, här var det inte mycket snack inför Mantorp.
Är det någon som vet om det går att få lagt om däck på eller nära Mantorp under Fredag em / kväll?
Får däck levererade dit men behöver som sagt kunna lägga om dom också.

/ Uffe

Bo Lindman

Drygt 160 anmälda ekipage. Måste väl vara ett rekord för RHK:s augustitävling?
Kul att historisk racing återkommer till den östgötska racingmetropolen.
Downforce is for chickens - Sideways is for racers

Patrik Åström

#3
Det ser riktigt bra ut och kommer alldeles säkert att bli en bra tävling med mycket körtid. De som ännu inte anmält sig men är sugna på att köra tycker jag bör göra det snarast! Banan är stor och rymmer många bilar.

Vi ses på Mantorp!
En föredetting!

Bo Lindman

Upprop, efterlysning eller nått...  :)

Jag kommer att drabba era och publikens öron från speakertornet under Nostalgia Racing Days på Mantorp.
För att göra det mer njutbart för besökarna vore det trevligt om någon/några från respektive heat kunde tänka sig att hälsa på i speakertornet som bisittare och initierade i era resp heat/klasser. I GT pre 65 och Fvee finns det bisittare villiga att sprida mer info och PR om just de heaten. Hoppas fler heat tar chansen till det!
Välkomna upp i tornet. Bra utsikt över banan utlovas som bonus :-)
Om någon har funderingar runt detta, så slå mig gärna en signal på nollsjunoll-femniofemåttiotrenittionio (för att inte spammaskinerna ska snappa upp siffrorna...)

Mvh Bosse

Downforce is for chickens - Sideways is for racers

Rikard H

Rikard Hasselblad
Chevron B8 #91

Patrik Åström

En föredetting!

Bo Lindman

Downforce is for chickens - Sideways is for racers