Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

RHK-cupen 2014 - Deltävling 5 - Falkenberg Classic

Startat av David Hagman, 03 maj 2014, 12:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

David Hagman

Här diskuterar vi Falkenberg Classic 2014.

Information kring tävlingen finns att tillgå på: http://www.rhkswe.org/tavlingar/

Perskarner

För de som önskar ett hotellboende i samband med vår nästa deltävling i Falkenberg har vi fått ett erbjudande från Grand Hotell i Falkenberg.
I hotellbyggnaden: Dubbelrum 1150:-, mot normalpris 1310-1410:-
I hotellbyggnaden: Grand Lid-rum 1150:- mot normalpris 1310-1410:-

I Witan (annexet): Enkelrum 750:- mot normalpris 850:- (frukost på hotellet)
                         : Dubbelrum 950:- mot normalpris 1050:- (frukost på hotellet

Jag kunde inte "reservera" några rum utan här är det först till kvarn som gäller.
Vid bokning anger ni bara "RHK" så får ni specialpriset.
Telefon hotellet: 0346 - 14450 
Per S #42

Bo Lindman

#2
Vill bara ge en eloge till Bengt-Åce för en snyggt ihopkommen pressrelease inför Falkenberg. Inte för att 1000cc Cupen står i blickfånget, utanför att det är rätt anslag i texten. Särarten som historisk racing representerar kommer fram i texten bra. Det handlar om mer än bara racing. Snyggt jobbat, fortsätt på den inslagna vägen!

Edit:
För att ingen ska bli mer förvirrad än vad stackars Bengt-Åce blev som igår inte ens hade hunnit skicka ut årets pressis, så vill jag bara tydliggöra att den pressis som dök upp i går på min bildskärm när jag letade allmän info om helgen var en gammal som Bengt-Åce skrev redan 2012. Men den är inte sämre för det!
Att den dök upp överst i googelsökning lurade mig, men det säger nog mer om mig och google än något annat...  ::)
Downforce is for chickens - Sideways is for racers

motul

Tack för en mycket trevlig och väldigt  bra genomförd tävling ,otroligt snygg upphämtning av tidsschemat under den något dimmiga fredagsförmiddagen.
Tack för den här säsongen och hoppas att vi ses i Hjo.
Formel Vee Sverige
Johan Lund (MOTUL)