Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

RHK-cupen 2014: Poänglistor

Startat av David Hagman, 17 september 2014, 13:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

David Hagman

Hej på er,

Jag har räknat ihop poänglistorna till årets RHK-cup och de finns nu publicerade under fliken "Resultat" här på hemsidan.
Med en enorm mängd startande och massor av poäng att sammanställa finns det naturligtvis en risk att det smugit in en del fel.
Hjälp mig gärna genom att kolla igenom listorna, och hör av er till mig om ni hittar något som inte verkar korrekt. Min mail finns överst i dokumenten.

För att klargöra så räknas bara de fyra poängmässigt starkaste helgerna till varje tävlandes respektive totalpoäng. Därför är två resultat rödmarkerade i listorna för de som medverkat vid alla fem tävlingshelgerna. I totalställningen kopplas den tävlande samman med sin bil (eller sin klass om den tävlande använt två bilar i samma klass), vilket innebär att de som kört mer än en bil under säsongen bara får sitt bästa poängresultat medräknat. Övriga är gråmarkerade.

Hör av er snarast om ni hittar fel då priser ska beställas till årsfesten.

MVH David Hagman


David Hagman

Tack till er som hört av sig med felaktigheter i listorna.
Uppdaterade listor finns nu under fliken "Resultat".

Den 24:e ska listorna fastslås så vi har tills dess på oss att finna fler (eventuella) fel.