Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Tack för mej

Startat av Pelle Svensson, 27 mars 2015, 09:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Pelle Svensson

Tack alla medlemmar för de fem åren som jag fick möjlighet att vara er ordförande. Det har varit år med både lite ris och mycket med rosor.
På minus sidan så har vi den tråkiga debatten om HTP handlingarna som delade klubben i två delar ( i var fall de som debatterade på hemsidan). Det hela ordnade ju upp sig så småning om. I övrigt så har det väl varit en del småtråkiga saker som dykt upp men det mesta har bottnat i missförstånd, okunskap eller brist på information.
På den trevliga sidan står framförallt att jag har fått lära känna en massa nya människor. Det är helt otroligt att människor med så olika förutsättningar och bakgrund kan samlas, trivas och umgås kring en hobby som våran. En del av oss är "Racers" andra har sitt stora intresse i att meka och bygga bilar. Några har bra ekonomiska förutsättningar andra begränsade men alla har lika roligt när vi är på banan.
Tyvärr räcker inte min tid till längre för att försöka göra ett bra jobb som ordförande. Jag vill önska vår nya ordförande Hasse Hillebrink lycka till med att leda klubben in i framtiden.

lotsen

Tack själv! Och jag utgår ifrån att en del av den tid du nu får över (finns det förresten sådan tid??) kommer du att använda till ett än mer intensivt rejsande, eller?
Ha det bra och så vet du att det alltid finns kaffe (eller en öl  Beer om tiden och förutsättningarna är det rätta!) i Healeydepån.
Anders Lotsengård 070-580 13 83

Henrik H

Tack för ett bra jobb under 5 år.
Det känns som att det har varit ett lyft för klubben under den tid du varit ordförande.
Beer




Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson

Pelle Svensson