Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Bildspel

Startat av fyrtiotalist.com, 10 februari 2014, 12:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

fyrtiotalist.com

Jag trotsar Jante-lagen eftersom jag känner stor glädje och tillfredsställelse över att ha utmanat mig själv och förverkligat min dröm som nu finns förevigad i en bildsekvens. Vill du dela denna glädje med mig så är det fritt fram att klicka på länken: http://fyrtiotalist.com/bildspel.html

björn h

Trevligt och fina bilder,lycka till med dina utmaningar från en annan fyrtiotalist . Hälsningar från ca 2 meter snö.

fyrtiotalist.com

Citat från: björn h skrivet 10 februari 2014, 14:36
Trevligt och fina bilder ... ca 2 meter snö.
Tack för det Björn! Här strilar vårregnet och bara i norrsluttningarna ligger små, små snöhögar som kan räcka till några få snöbollar. Dags att se om bilen alltså.  :)

Lars Runo Tillback

Kjell,
som jag sagt förr, så är du en inspiratör! Ser härligt ut att köra formelbil.
Klädnypa för glasögon...var gjorde du av den sen?

fyrtiotalist.com

Citat från: Lars Runo Tillback skrivet 10 februari 2014, 17:12
Klädnypa för glasögon...var gjorde du av den sen?
Det kan jag inte berätta här eftersom det kan hända att Mekaniker-Larsson läser tråden.   :-[

Ulf Bergers

Tack för bildspel inspiration genom tiden. Också tack för tipset m glasögonnypan. Tänker jag apa efter!
Ulf Bergers

fyrtiotalist.com

Citat från: urberg skrivet 11 februari 2014, 10:46
Tack ...  Glasögonnypan. Tänker jag apa efter!
Tack själv Ulf! Mekaniker-Larsson kommer inte bli glad över att klädnypetipset sprider sig! Ses i depån om några månader.

Ulf Bergers

Ja det gör vi säkert. Tiden går fort nu och det skall bli förbaskat kul. Har ganska mycket jobb med bilen men hoppas få den klar i så pass god tid att det kan bli något provkörnings/träningspass innan debuten på Knutstorp i maj. Glasögon är ett elände och de passar inte i min nya FIA-godkända hjälm så jag tänker att det kanske går att nypa fast dem med en klädnypa i visiret istället. Passade fint i min gamla BMW-integralhjälm som byråkratin satt stopp för då den är av bättre kvalitet...
Ulf Bergers