Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Tidenes hundkoje race på Velodromloppet?

Startat av E_Solheim, 25 maj 2009, 11:08

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E_Solheim

8 hundkojor påmeldt til Velodromloppet nå!   :D

MEN - det finnes jo flere raceklare biler som bør/MÅ komme med;  Max Viebke, Lars Bergstrøm, Andreas Eriksson, Sebastian Wrethagen, Hasse Söderholm - KOM IGJEN!   :)
For ikke å glemme R8 Gordini's til Severinsson og Svensson, Alfa'n til Lennart Henjer, Ginetta G4:or, Healy Sprite, Jaguar Mk1 og 2's, Porsche 356's m.m.  Her er potensiale for å lage er skikkelig bra race!

Kom igjen folkens!
Edwin Solheim, Norge - '64 Austin Cooper S
"RHK-medlem fra grannlandet" :)

allo

Hej Solheim
Jag vet att det kan bli några till, då jag personligen har hört att Pelle Svenson samt även att Doc har planer.
Max träffade jag på Sturup och han har inga möjligheter att ställa upp.
Jag hoppas som du på ett riktigt koje race kul.
Bra att du har fått din motor i ordning.
Hälsningar
Bengt

knutspeed

Hvor blir det av alle kojorna på Våler? Bengt x2 er med, men det finns fler i Sverige! Bli med å kjøre på en riktig koja-bana på Våler 14/15 August! Info & påmelding på www.nsk-csm.no
Birger Knutsen, Norge, Morris Cooper S 1275 #42 2004-2009. Nå forsøk på Sunbeam Imp...

Pelle Svensson

Kul att du "puschar" på gubbarna. Tyvärr så var mitt inhopp på Velodromloppet bara ett återfall i lånad bil,men kul var det.
Våler krockar tyvärr med en F2 tävling i England,så tyvärr blir det inget FF åkande heller,så jag får bjuda Otterberg på lite poäng.

allo

Pelle
Du hade lite bra info förra året angående att rejsa i Norge Tull osv.
Kan du dra det igen!
Jag håller med att det ser skralt ut i startfältet STD-65, svaret kan vara att det är långt även till Våler.
En del har bestämt sig att köra Köpenhamn, jag hoppas det blir bättre till Falkenberg, men då krockar det ju med Goodwood som i år har samlat en drös av hundkojor.
Bengt A

knutspeed

Pelle, vel, jeg kan forstå prioriteringen  ;D

Neste år kanskje vi får tilbake vår "gamle" weekend, hvis ikke STCC tar den da også. Håper på flere tilbakefall! Lykke til i åpen bil!
Birger Knutsen, Norge, Morris Cooper S 1275 #42 2004-2009. Nå forsøk på Sunbeam Imp...

Pelle Svensson

Bengt: Kör till gränsstationen i Charlottenberg till Norska tullstationen.Ta med dej en kopia på första sidan i HTP handlingen,tala om ditt ärende så får du en stämpel och ett papper på att bilen införts temporärt i Norge. Inbjudan eller startbekräftelse är också bra att ha. Glöm inte att stämpla ut bilen på Söndagkväll i samma station.

Birger: Jag behöver 6 poäng = 1 fjädeplats i något av heaten för att vinna EM i min klass och 12 poäng för att bli trea totalt så det ska bli spännade att se om det fungerar. Hoppas att flickorna i Våler inte gråter när inte Matte och jag kommer :-)