Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Copenhagen Historic Grand Prix 2015 !!!! Kolla Detta !!!

Startat av Nikolaj Mortensen, 05 januari 2015, 23:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Nikolaj Mortensen

Hejsa kære 65 klasse kører.
Jeg har fået til opgave at samle en 65 klasse til årets Copenhagen Historic Grand Prix.
Jeg vil samle en klasse af kørere med erfaring og i GT / TC biler på Dunlop racing M eller L profil.
Jeg skriver til dig fordi at jeg mener at du vil passe ind i denne klasse med din bil.
Jeg skal bruge 20 kørere der siger Ja til dette tiltag, Startgebyret vil blot være 500,-.
Hvis du siger ja tak til dette, skal jeg vide det senest d. 1/2-2015, er vi ikke 20 biler bliver der INGEN 65 klasse overhovedet !

Mvh.Nikolaj Mortensen
Mobil - 50 90 67 10
Email - Chinacrash8@hotmail.com

allo

Hej
Två frågor.
1, när är racet?
2, kan man köra med svensk htp?
Med vänlig hälsning,
Bengt Allo gt 24 MGB 1964.

Nikolaj Mortensen

Hej.

Jag har skrevet forkert, jag menade både 65 GT och TC.

Målet er at lave en klasse for biler op til 1965 Periode E og Periode F GT / TC.

Jeg vil kun havde kørere med der har erfaring og biler med enten National Fia vagnbok eller International HTP.
Løbet skal køres som en hyldest til vores 65 klasse, och folk med mange skader på sit cv kommar ikke med, for vi skal ikke kører om at vinde, men for at vise vores klasse frem for mere end 25.000 mennesker.

Jeg håber at vi er nok til at kunne få det til at lade sig gøre !

Mvh.Nikolaj Mortensen

Nikolaj Mortensen

Svensk HTP går bra och tävlingen er 1-2/8-2015

Mvh.Nikolaj

hylle

Citat från: Nikolaj Mortensen skrivet 13 januari 2015, 16:53
Svensk HTP går bra och tävlingen er 1-2/8-2015

Mvh.Nikolaj

Menas det Period F 62-65 Class CT9
Mvh Anders Hylén Volvo Amazon



Nikolaj Mortensen

Alla bilar som går i Period E och F, Volvo Amazon går jätte bra Tobias, der er redan 1 och en p1800 :-)

Mvh.Nikolaj Mortensen

Dahkaj

Citat från: Nikolaj Mortensen skrivet 05 januari 2015, 23:47
Hejsa kære 65 klasse kører.
Jeg har fået til opgave at samle en 65 klasse til årets Copenhagen Historic Grand Prix.
Jeg vil samle en klasse af kørere med erfaring og i GT / TC biler på Dunlop racing M eller L profil.
Jeg skriver til dig fordi at jeg mener at du vil passe ind i denne klasse med din bil.
Jeg skal bruge 20 kørere der siger Ja til dette tiltag, Startgebyret vil blot være 500,-.
Hvis du siger ja tak til dette, skal jeg vide det senest d. 1/2-2015, er vi ikke 20 biler bliver der INGEN 65 klasse overhovedet !

Mvh.Nikolaj Mortensen
Mobil - 50 90 67 10
Email - Chinacrash8@hotmail.com


Hej, jag har en GTP bil, Corvette Grand Sport gäller detta för den med ?

Med vänlig hälsning Kaj Dahlbacka

Nikolaj Mortensen

Hejsan Kaj.

Kan du skicka mej et mail på Chinacrash8@hotmail.com
Då tar vi den derfra.

Tack.

Mvh.Nikolaj Mortensen