Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Tack för mig

Startat av Anders Jensen, 15 september 2015, 13:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Anders Jensen

Kära tusencupare.
Det  var med mycket blandade känslor jag tog mitt beslut att avsäga mig som er klassrepresentant och avsluta mitt engagemang i tusencupen.
Jag antar att det märktes vid vår prisutdelning på Falkenberg då jag på grund av alla känslor inombords inte fick fram ett enda ord. 

Mitt engagemang att driva tusencupen och dess speciella värdegrunder och anda framåt varade i stort sett på dagen 9 år.
Då, 2006, var det att sköta websidorna som var det primära och ni var 23st som tävlade i tusencupen under det året.
Under åren ökade engagemanget och vi har tillsammans under dessa år bland annat utvecklat en egen poängräkning, har egen priscermoni och har sedan några år tillbaks ett uppskattat tavellotteri vid finalen. De senaste åren har deltagarantalet dubblerats sedan 2006 och jag är övertygad om att vår speciella anda har bidragit till detta.
Tyvärr kände jag att engagemanget blivit för omfattande och började bl.a. gå ut över mitt tävlande.

Det har varit väldigt svårt att komma fram till beslut och givetvis hade det varit kul att fira 10år med 1000cc cupen men några händelser de senaste åren har gjort att beslutet att avsäga mig engagemanget blev än mer angeläget.

Jag vill rikta ett särskilt tack till min gamla "parhäst" Dan Henningsson, Tobias Svanberg m. familj och naturligtvis Mats Lundqvist.

Tack för mig och lycka till i framtiden.
Vi ses förhoppningsvis under säsong 2016.   
/Anders

"Kilowatt is my profession, horse power is my hobby"