Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Ursäkta frågan - och alla tidigare frågor

Startat av fyrtiotalist, 08 september 2016, 20:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

fyrtiotalist

Min rakryggade hållning under fyra år har, gjort mig krokryggig i den här organisationen. Därför har jag tagit bort min senaste fråga - som förhoppningsvis var den sista. Väl medveten om att man kan råka ut för sug som kan skapa återfall, hoppas jag kunna hantera det i så fall. Detta är ingen fråga och man behöver därmed inte besvara den. Man behöver heller inte oroa sig för att besväras av fler tokiga motioner eftersom jag inte längre är medlem. Tack för mig, och hoppas att jag är välkommen på tävlingarna - trots allt. 

Henrik H





Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson

Lars Runo Tillback

Andan inom RHK behöver kanske ändras till att vara uppmuntrande och öppen!

weiter

Det måste bli positivare anda inom klubben. Om någon skriver en fråga eller kommentar så skall inte det bemötas med påhopp och förlöjligande kommentarer. Alla har vi och brinner för vårat bilintresse med tillhörande historisk racing.

Tyvärr ser man ofta vad jag tycker låter som "kärringnäll"

Fyrtiotalists fråga var helt OK och behövde bara besvaras på ett korrekt sätt, ingenting mer.

Med vänlig hälsning/Anders Weiter

Bo Lindman

Anser att Patrik Åström svarade på ett korrekt och sakligt sätt på den ställda frågan.
Men när frågeställaren ändå fortsatte att ifrågasätta, ledsnade jag av flera skäl.
Håller med om "kärringnäll", om det nu inte ifrågasättandet var ett utslag av det, så ber jag Fyrtiotalisten om ursäkt. Tycker nog klubben numera har en rätt öppen och uppmuntrande attityd i det mesta.
Detta är ett forum där medlemmar och andra intresserade kan diskutera. Förväxla därför inte mina åsikter med klubbens ståndpunkter. Jag är bara medlem och före detta aktiv förare, som förhoppningsvis kommer att harva runt några race nästa år. Inget annat.
Downforce is for chickens - Sideways is for racers

Lars Runo Tillback

Har det skett någon recension bland inläggen, eller är det bara Danne.L som diskuterar med sig själv :o?