Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Årsfest & prisutdelning 29/10 2016 Tylösand

Startat av Patrik Åström, 21 september 2016, 07:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Patrik Åström

Även i år håller vi årsfest och prisutdelning i Tylösand. Förutom en god middag blir det föredrag samt möjlighet till spa och vinprovning. Söndagen avslutas med ett planeringsmöte.

Mer info kommer inom kort!

Hoppas att många av er vill och kan komma!

Hälsningar /styrelsen
En föredetting!

Patrik Åström

Vi är glada för att kunna presentera Magnus Ahlqvist, Motorima som årets föredragshållare.

För mer än 25 år sedan började Magnus Ahlqvist sin bana med att bygga aluminiumkarosser ovanpå chassin till VW Bubbla. Efterhand byttes VW delarna ut mot egenkonstruerade hjulupphängningar och chassin, 7 st Motorima bilar byggdes.

Idag är det ofta historiska racerbilar som återskapas. Som exempel har Ferrari 246 Dino F1, Bugatti T37, Lotus 12 och Alfa-Romeo "Disco Volante" rullat ut från Magnus verkstad.

Just nu pågår renovering av bland annat Austin Seven Single Seater, Ferrari 250 LM och Alfa Romeo 6C Mille Miglia. Vad Magnus tar med sig för projekt till Tylösand får vi spänt vänta på!
En föredetting!

Patrik Åström

En föredetting!

Reinspeed

Vet alla vilka som är de fem(5) främsta i sina RHK-klasser inför prisutdelningen.   :Y: Beer :chef

Reinspeed
If you can't drive fast with 58HP you can't drive fast with 500HP either.

Patrik Åström

Så är säkert inte fallet men de flesta har säkert koll. Vet att det jobbas med att få samtliga resultat dokumenterade och jag hoppas att de ska kunna publiceras de närmsta dagarna.  :Y: racesmile
En föredetting!

Austin

Jag har försökt räkna ut, men det är lite komplicerat med vilka som är medlemmar i RHK och inte....

Patrik Åström

Får jag veta vem du är så kanske jag kan hjälpa till!
En föredetting!

Henrik H

Hur administreras ombud för priser för oss som inte kan närvara på årsfest i år?




Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson

Patrik Åström

Du hittar någon som ska gå på festen och som vill hämta priset åt dig. Därefter fyller du i anmälan till festen, anger att du inte kan komma och talar om vem som är ditt ombud.
En föredetting!

clarsson

Verkar som om man måste boka middag för 455 kr trots att man inte ska vara där utan vill ha pris via ombud
(felmeddelande om man inte väljer något alternativ på den frågan)
Men jag utgår från att man inte blir fakturerad ;)

Patrik Åström

Helt rätt, jag rättar senare. Ber om ursäkt för detta!  :-[
En föredetting!

Patrik Åström

Anmälningsformuläret är rättat och resultaten är publicerade så nu är det bara för er att anmäla er till festen.  Beer :chef ;D
En föredetting!

Patrik Åström

För att komma högre upp än alla spam får jag lägga in ett inlägg och när jag ändå gör det får jag föreslå att ni anmäler er till årsfesten. Vi ses i Tylösand!
En föredetting!

Patrik Åström

Idag är det sista dagen för att garantera sin plats till årets prisutdelning och fest så glöm inte bort att anmäla dig.

Dessutom är det absolut sista dagen för pristagarna att kunna beställa sin pokal för personlig avhämtning på festen eller via ombud.

Även i år är det många som har anmält sig så tveka inte utan anmäl dig nu!

/Patrik
En föredetting!

Patrik Åström

Just nu är vi 110 st som vill fira våra pristagare och umgås tillsammans. Är du sugen på att vara med så hör av dig snarast, plats finns till middagen och rum kanske går att ordna!
En föredetting!