Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Dunlop Racing 2017

Startat av Per Broberg, 23 oktober 2016, 11:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Per Broberg

Till säsongerna 2013, 2014, 2015 och 2016 gjorde vi en gemensam förfrågan och därefter inköp av Dunlop Racing däck. Är du intresserad av gemensamt inköp för säsongen 2017 ber jag dig skicka namn, antal däck och dimension till undertecknad senast måndag 14 november 2016.
per.broberg@spray.se

Flat-out-Frank

Hej Per
Behöver 4 st. 5.00 L-10 till Cooper S.
- vart levereras däcken?
- har du ett pris att ge mig innan du gör beställningen?
Hälsningar
Frank Edwinsson edwinsson@tele2.se telefon 0708954451
Flat out Frank

Per Broberg

Hej Frank
-Leverans till Helsingborg
-Prisuppgift innan vi beställer så klart (samordnad frakt och gemensam faktura)
Hälsningar
Per Broberg

Flat-out-Frank

Hur går det med beställning? Måste ha nya till 2017...Och för 2016 var jag sent ute och hade ett litet helvete...Fick till sist av HP Tyres...Har du Prova med dem?
Flat out Frank

lotsen

Hörru Frank, skottkärrehjul har de väl i varenda järnaffär ...  >:D Kan inte vara något större problem att få tag på, eller?
Anders Lotsengård 070-580 13 83

Per Broberg

Sista dagen för intresseanmälan idag! Detaljinformation sändes senast imorgon tisdag 15 november med mail till de som anmält intresse.

Per Broberg

De som anmält intresse för däck till säsongen 2017 har nu fått ett mail med förslag och information. Har du inte fått mail men anmält intresse eller vill ha ytterligare information, hör av dig till mig, helst på mail. (per.broberg@spray.se)
Transporter av däck från Skåne till övriga delar av riket löser sig genom hyggliga kamrater, ty ibland behöver även en skåning ta sig utanför sin hembyggd. racesmile