Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Årsfest, 40-årsfirande & prisutdelning 2018 10-11/11

Startat av Patrik Åström, 04 september 2018, 21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Patrik Åström

Årets årsfest & jubileum blir på High Chaparral den 10-11/11. Vi drar igång vid 15 och slutar till lunch på söndagen. Westernparken kommer bjuda på en kamp oss i mellan innan vi drar igång prisutdelning och middag. Som vanligt subventionerar RHK en stor del av kostnaden.

Medan vi slipar på den riktiga inbjudan kan du se till att helgen är vikt för umgänge med dina racingvänner.

Må väl! /Patrik
En föredetting!

Patrik Åström

En föredetting!

Patrik Åström

Äntligen!

Välkomna till RHKs årsfest!
I år träffas vi på High Chaparral där vi kommer att ha trevligt tillsammans och samtidigt kunna tänka oss tillbaka på hur det gick till när F1-cirkusen roade sig i lokalerna.

Innan middagen kommer vi att ha en tio-kamp under ledning av High Chaparrals cowboys. Alla kommer att kunna delta i detta årets sista tävlingsmoment!

High Caparral, Hillerstorp
10:e till 11:e november 2018
14:00 incheckning
15:45 samling i saloonen
16:00 Tiokamp under ledning av High Chaparrals cowboys
19:30 Trerätters middag och prisutdelning. Kvällen avslutas i Saloonen

08:00-10:00 Frukost
10:00-12:00 Planeringsmöte för våra aktiva där vi blickar fram emot kommande säsong

Anmälan till årsfesten görs genom att ni senst 29/10 registrerar er via formulär: https://goo.gl/forms/GQTjzimBnAuEjW4u2

Några dagar efter anmälan får ni ett mail från High Chapparal med en länk till betalningen.

Sista anmälningsdag till festen är 29/10.

Beställning av pokal för RHK Cupen!
De fem första i varje klass i RHK Cupen erhåller en pokal vid prisutdelningen under årsfesten. Enda kravet är att du registrerar dig som pristagare via separat formulär och kommer till årsfesten.

För de som inte har möjlighet att närvara på årsfesten finns även möjlighet att skicka ett ombud. Även detta registreras i formuläret.

Är du pristagare i fler klasser än en, gör då ytterligare en registrering.

Sista anmälningsdag för beställning av pris är 22/10.

Anmälan pris: https://goo.gl/forms/Mwrs91OUY2SeyGtq2

Frågor: kontakta Patrik Åström, patrik@impulsracing.se alt. 0705-28 64 81

Hjärtligt välkomna!
En föredetting!

Patrik Åström

Förtydligande: varje medlem har givetvis rätt att ta med sig en gäst till samma pris som medlem.

Enkelrum SEK 1 320, ej medlem 2120. Inkl. 10-kamp, trerättersmiddag & frukost.
Dubbelrum SEK 930/pers, ej medlem 1530. Inkl. 10-kamp, trerättersmiddag & frukost.
10-kamp och trerätters middag SEK 650/person, ej medlem 950. Inkl. tio-kamp, trerättersmiddag.

Välkomna!
En föredetting!

Mr Mustang

Hej, är det någon i Stockholmstrakten som ska på årsfesten Beer och kan ta med min pokal tillbaka? PM till mig SMS 070-727 4720  :Y:
Hälsningar Christer racesmile
Mr Ralt

Hasse Jerkerfot

jag kan om du inte har någon annan

Hasse Jerkerfot i Nynäshamn

Mr Mustang

Tack Hasse,  Hör av dig när du är hemma igen så stämmer vi av var jag kan hämta pokalen. racesmile :Y:
Hälsningar Christer
Mr Ralt

Patrik Åström

Anmäl er innan tisdag morgon. Mer info i nyheten på första sidan.
En föredetting!

Patrik Åström

Ni som är anmälda till årsfesten kommer under dagen eller senast torsdag 1/11 att få ett mail från High Chaparral med uppgifter om betalning. Har ni inte fått det eller om uppgifterna inte stämmer ber jag er kontakta mig direkt.

Hälsningar /Patrik
En föredetting!