Det anordnades en samlarbilsmässa i Örebro med temat "från vrak till pärla". Det var många fina bilar som man kunde beskåda. RHK´s egna mässgeneraler Lars-Göran Hagman och Sture Danielsson hade naturligtvis en monter och de rapporterade att det var mycket folk och de fick prata mycket racing. Det kändes väldigt positivt och förhoppningsvis återkommer mässan […]
